fijne ruime camping. grote plekken. Wij stonden aan het water waardoor je midden in de natuur staat. sanitair verouderd. geen wc brillen maar voor 15€ pn kan je dat verwachten

paul-en-ing

vriendelihke receptie. Campers worden op plek bij soort rotonde geplaatst. Te dicht op elkaar. Door de week stille camping. in weekende luidruchtig!! 15 euro per nacht incl electra. sanitair prima!

• april 2023

Nette kampeerplekken met stroom voor mij alleen met buscamper 11,- p.n. Heerlijk rustig. Goed geslapen. Nieuwe douches, sanitair. Op korte fietsafstand van Amarante 3km of zo. Aardige man die je verwijst naar plek naar keuze. In de zon of schaduw.

• april 2023

• Largo Santa Marinha 56