Geweldige plek om een nacht door te brengen. Rustige ligging op slechts een paar meter van het stadscentrum.

• oktober 2019

We waren hier op 28.9.2019. De stad ligt op loopafstand. Breng ook zeker een bezoek aan de kleine bar "Casa Delfim". Er is accordeonmuziek en spontane folklore dans. Heb een rustige nacht doorgebracht. Er is water aan het einde van de parkeerplaats.

• september 2018

slechte cp. kleine plaatsen, onze camper van 7,5 m kon er niet staan, moest dwars. dorp stelt niets voor. We zijn weer verder gegaan

• oktober 2019

• september 2018