Mooie schone camping, zeer warm water voor de douches. De plaatsen zijn aan de kleine kant, maar oké voor een paar nachten 23 € met ACSI-kaart voor twee volwassenen, camper met elektriciteit.

Pablo007

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

we voelden ons zeer comfortabel. De wasmachine en droger zijn duur (€ 6 per stuk/machine) maar erg netjes. De plaatsen zijn soms erg oneffen en voor sommige kampeerders moeilijk te balanceren

NL61

ze accepteren wel ACSI Card. Mooie camping direct aan zee. Op de route van een camino. maar sanitair niet schoon. Tegels worden nooit gedaan. soms ook achterstallig onderhoud. Er hing bij het sanitair ook een rioollucht. wassen en drogen prijzig: € 6.00 per beurt. Jammer van deze mooie plek.

Sijbveld

Wij betreuren het dat u geen positieve ervaring heeft gehad met de service op onze camping. Wij zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Bedankt voor je reactie.

Orbitur Caminha