prima plek! wij stonden met 2.

• februari 2023

prachtige parkeerplaats voor als je niets nodig hebt dan behalve het ruisen van de zee. ondergrondse afvalbakken incl. afval scheiding. honden mogen officieel niet los op het strand maar iedereen komt hier om de honden uit te laten. restaurant geopend, denk aan het uur tijdsverschil !

• februari 2023

Nette, goed verlichte parkeerplaats aan het strand. Alleen afvalbakken en koude douches (surfers douche). Begin februari heel rustig en prima overnachtingsplaats met geluid van de branding als slaaplied.

RHJB

prima plek! wij stonden met 2.

• Avenida Forte do Cão

4910, Vila Praia de Âncora, PortugalSitecode: 68813