paradijsje met alle faciliteiten.

Tom-en-agnes

Mooie terrassencamping met goed onderhouden sanitair. Aantal plaatsen kijkt uit over meer. Geschikt om meerdere dagen te blijven. Wij betaalden € 17 per nacht (2p en camper zonder elektriciteit met ACSI korting)

Tilu

goede redelijk rustige terassencamping met plaatst voor campers tot 8 meter. proper sanitair. mooie omgeving voor watersport, fietsen en wandelen. geen vers fruit of groenten in de winkel. daarvoor.moet je 11 km verder naar ponte de barca. klein betalend zwembad. goed maar beperkt restaurant.

Duikboot45

paradijsje met alle faciliteiten.

Lima-Escape