Klaus1

Tegenwoordig verboden voor campers!! Wij stonden hier even en zagen wat campers aan de overkant, we zijn hiernaar verplaatst. Hier mag je staan, zie park for night. (kijk goed waar je mag staan) Fijn om hiervandaan met Uber Porto te bezoeken, fijne ubers gehad!

peugeotjp2022

prima locatie, je staat wel snel vast door geparkeerde auto's, met de Uber naar Porto. Voor de nacht andere plek gezocht, dit omwille van de penetrante vislucht enzo.

• Rua da Praia 57

4400, Vila Nova de Gaia, PortugalSitecode: 68805