Fijne camping/CP. Vriendelijk personeel. Rond het weekend wel reserveren. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt. op fietsafstand Outlet en grote supermarkt. Knus en goed visrestaurantje, links de poort uit en 1e weg rechts. Zit boven cafe

Dacty

Wij zijn er in de winter drie keer geweest en met een beetje geluk kun je er heerlijk ontspannen en bijkomen van bijvoorbeeld een bezoek aan Porto. De plaats is gewoon prachtig en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is altijd in orde geweest, maar wordt momenteel vernieuwd.

• november 2023

• november 2023