KimmyP

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw commentaar, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen ontvangen! Wij wensen u het allerbeste!

Slechte CP, ongelijke plaatsen, gedateerde en slecht onderhouden voorzieningen, basisontvangst, overdreven prijs, twee nachten, twee personen, elektriciteit, camper 56 E. Zoek iets anders in de omgeving.

luc50

Wij betreuren het dat u geen positieve ervaring heeft gehad met de service op onze camping. Wij zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Bedankt voor je reactie.

Prijs klopt nier, 2 dagen €55,60. De rest is prima.

nepalees

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

luc50

Prijs klopt nier, 2 dagen €55,60. De rest is prima.

Parque Orbitur Canidelo