• november 2023

Prijs € 20,- in plaats van € 14, vanaf 23 november. Weg naar meer niet geschikt voor onze camper (4250kg). Grote kuilen en zanderig. Na overleg met de gastheer parkeerden we op het erf van de wijnmakerij.

clarewest

bedankt voor uw bezoek! De update-informatie staat altijd op onze site: Portugal EasyCamp https://portugaleasycamp.com/

Geweldige plek, geen service. Voor 20€ krijg je 3 flessen wijn. We stonden helemaal alleen bij het meer. Geweldig voor de hond. Met een busje ter plaatse komen was geen probleem. Misschien iets lastiger met een groot voertuig.

kensvanlife

Hallo Kens vanlife, Bedankt voor je bezoek. Fijn om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad! Ik kijk er naar uit om je weer te mogen ontvangen in ons netwerk. Bedankt. Portugal EasyCamp-team

• november 2023

Vale Barqueiros