• mei 2022

zeer klein stoffige mixparking bij de ingang van de boulevard. Langs de boulevard parkeervakken van 5m. Overlast van klinkerweg. Te ver van de historische stad. Beter alternatief is langs de rivier halverwege beide bruggen, gras, strand, rust.

• oktober 2019

Prachtige plek aan het strand en boulevard. Leuk restaurantje en mooi terras. Viana op loopafstand met veel vertier en uitstekende restaurants.

• september 2019

Ongezellige plek. Lange strook parkeerplekken met zicht op zee. je ziet geen natuur. Als overnachtingsplek voor kleine campers geschikt, we stonden met onze 7 m dethleffs met de achterwielen tegen de stoeprand, toch nog een meter op de weg. We zijn maar doorgereden.

• mei 2022

• oktober 2019