• oktober 2022

Gisteren langs gereden. Dit is geen cp meer. Sanizuil is gesloopt. Restaurant afgebroken en het is particulier terrein. 1 ster is dus nog te veel.

• mei 2019

We wilden gebruik maken van het sanistation. Water lozen en toilet cassette legen nog mogelijk, cassette naspoelen en watertank vullen niet meer mogelijk.

• september 2016

Groot stoffig terrein. Wij zijn hier langs gegaan voor de sanizuil. Grijs water lozen en chemisch toilet werkt goed. Het water is geen drinkwater wordt er aangegeven.

• oktober 2022

• mei 2019