Manastirea Hodos

Bodrogu Nou, District Arad, Roemenië

Manastirea Hodos

toestemming vragen in het klooster niet nodig - enige overlast van luidsprekers - zondag erg vol - goed visrestaurant op 1200m - centrum Arad 3km

• Unnamed Road

317130, Bodrogu Nou, Roemenië
  • RON 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Inderdaad enig overlast v luidsprekers maar hele grote parking. Water nog niet gevonden

• september 2019

Het parkeren is enorm. We kwamen op een vrijdagavond. Overal was ruimte, maar binnen een uur was alles vol, mensen kwamen voor het avondgebed. Het klooster is prachtig. We kunnen ons 's avonds schamen voor de gebeden en ' s ochtends. anders absoluut kalm

• juli 2019

rustige plek om een nacht door te brengen. we moeten de gebeden negeren die naar de microfoon gaan. sommige schaduwrijke plaatsen

leodyn612

Alle 18 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• september 2019

• juli 2019

leodyn612

• RON 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• Campinggedrag toegestaan