Het weggetje ernaartoe was hobbelig met keitjes, we werden behoorlijk door elkaar geschud. We hadden een plekje op een terras met schitterend uitzicht. Fijne sanitaire voorzieningen, lekker schoon. Aardige Nederlandse beheerder. Topcamping!

Marcella.R.

mooie camping. vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wij hadden een mooie plek. maar in de avond werd het vol gepropt. naast onze camper kwam een tent.1 meter van onze deur. en er werd stereo gesnurk. het Sani was goed en schoon.

Camping Panorama