Mooie camping, schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. Sterk aanbevolen, een van de best bezochte in heel Roemenië. Prijs € 20 voor één nacht voor 2 personen en 2 puppy's.

claudiomonti

dit is beter dan verwacht. Sanitair is zeer schoon.vriendelijke eigenaar. De keuken is voorzien van alles. Zelfs een expressomachine, afwasmachine enz

bimobil-230

Aangenaam verblijf hier achter hekken zo veilig 's nachts. alle voorzieningen die nodig zijn voor een overnachting op doorreis. bedankt voor het ontvangen van ons.

Camping Tranzit Deva