Mooie rustige plek op het grasveld achter het restaurant. Sanitaire voorzieningen zijn geweldig, en de douche werkte goed. De eigenaar is een Frankische origineel en weet veel te vertellen. We betaalden 100 leu (20 euro) voor drie personen en een busje inclusief elektriciteit.

• juli 2018

Deze kleine camping ligt achter het pension en heeft een prachtig uitzicht. Je kunt er ook heerlijk eten. Er is goed en schoon sanitair. Ook zijn er een paar mooie trekkershutten te huur.

• oktober 2017

Vriendelijke eigenaar. Moderne faciliteiten, maar een douche schommelde tussen warm en koud. Geen schuilplaats of schaduw of campingkeuken. Te duur en naar onze maatstaven: geen waar voor je geld.

• juli 2018

• oktober 2017