zeer vriendelijke eigenaren. fijne ontvangst. mooie plekken met en zonder schaduw.wij kregen lekkere vers geplukte vijgen. het sanitair is zeer schoon. er is ook een open keuken. de Donau tour is aan te raden. bij ons was het bijna 5 uur,mooi. wij betaalden ze 18 euro per nacht incl. elektra

bimobil-230

Zeer nette kleine camping. Enkele plaatsen met schaduw. Eigenaresse Nina spreekt vloeiend Engels en regelt alles. Een boottocht van 4 uur voor 55€/persoon in de ochtend om 6 uur in de Donaudelta wordt aanbevolen.

Monrealer

Geweldige site mooie standplaatsen, voorzieningen geweldig en schoon. winkels en restaurants in het dorp. Goed verzorgde camping. Donau-excursies beschikbaar vanaf de camping, maar vrij duur.

Camping Dan Pescarul