Uitzonderlijk welkom, Vasile is attent en staat ten dienste van zijn gasten. Een moestuin die hij met ons deelt, een mini-museum waar hij oud smeedgereedschap presenteert en alle aandacht zodat we niets missen voor een belachelijke prijs. Mulțumesc

• maart 2020

Vriendelijke ontvangst. Kreeg folders cd en fotoboek om in te zien plus lekker hapje. Ook wees hij op de mooie kerken in het dorp. dus ben je in de buurt breng hem een bezoek

• oktober 2019

Locatie voor 2 campers in de achtertuin van een huis. Onze echt gastvrije gastheer gaf ons tips voor verdere bezoeken, bood producten uit zijn huis aan en leende boeken over Roemenië. Heeft een verzameling oude tools. Douche mogelijk in hun huis. Hij spreekt frans

• maart 2020

• oktober 2019