• juni 2020

Wij hebben hier Sept 2019 gestaan en hebben het er prima naar ons zin gehad. Mooie kleine camping,eigenaren zeer vriendelijk en leuke tips geven . Fijne douches. Wij komen zeker terug als we weer naar Roemenië gaan

• september 2019

Mooie kleine camping , eigenaren erg gastvrij. We vertelden dat we naar Sibiu wilden en hij gaf ons gelijk n kaart van de stad en van de omgeving. Sanitair goed , douches lekker warm. Voor n goed restaurant rij dan naar Orlat, Maria Theresa super goed. We komen vast weer terug.

• juni 2020

• september 2019