Het parkeerterrein is klein. Dus een risico dat er voor een camper geen plek meer is. Als het 's avonds leeg is, kan alleen een camper tot 7 meter terecht. De loketbeheerder was niet gelukkig met de overnachting. wel een aardig museum.

Franc_LM

wij zijn vandaag aangekomen. De plaats was gesloten en zag er verlaten uit. We zijn niet gebleven

• maart 2020

centrum is gesloten , terwijl in de omschrijving staat dat het museum en de voorzieningen het gehele jaar geopend is

• maart 2020

Muzeul Satului Maramuresan