Gratis parkeren maar geen faciliteiten zoals beschreven. Toilet beschikbaar wanneer kassa open is. We verbleven 2 nachten voor een reis op het spoor. Een korte wandeling naar de stad, maar bars en restaurants in de buurt.

Annette&Pete

ruime parkeerplaatsen snachts rustig gratis stroom waterkraan bij kiosk openbare toiletten beschikbaar we hebben 1 dag eerder tickets ter plaats gekocht ,ticketoffice prijs inclusief lunch en 5 uur onderweg 25 europ/p warm aanbevolen

• mei 2022

Gratis!! Ook elektriciteit gratis anders geen voorzieningen. Super parkeerplaats, rustig en fantastisch voor spoorwegfreaks.

• mei 2022

Mocanita Maramures