We waren hier op 29-08-2022. Beschrijving zoals in vorige post.

Schobel

Heerlijk rustig op een prachtige omgeving weekend gehouden. Eigenaar was vriendelijk. Voorzieningen waren erg schoon. Fijne open buitenkeuken met heerlijke zitplaatsen. Elektriciteit was even uitgevallen waardoor we gelijk de kosten hiervan terug kregen en uiteindelijk alsnog stroom hadden.

joswal

Rustige plek op 850 meter hoogte. Goed uitgangspunt voor langere wandelingen in de bergen. Sanitaire voorzieningen top, eigenaar aardig, we hebben de verwijdering niet getest. We betaalden slechts 85 leu voor drie personen en een busje. Op de verder rustige weg blijven gravelwagens voorbij komen.

IniZett

We waren hier op 29-08-2022. Beschrijving zoals in vorige post.

Pensiune Camping Laura Borsa