Wat een oase van rust! Fijne ruime plekken op het gras. Heerlijk voor een overnachting. Klein zwembad erbij, helemaal prima!

• april 2023

Prachtige plek, we zijn drie dagen gebleven. De camping is inmiddels overgenomen door Theo, nog steeds een Nederlander dus. Veel zaken worden hier momenteel vernieuwd, maar alles wat je nodig hebt doet het. We betaalden 85 RON per dag all in. Dus inclusief stroom, water, douche, toilet etc.

AM-Reizen

We kunnen het alleen maar eens zijn met de eerdere beoordelingen. Gewoon geweldig. De exacte coördinaten zijn: N 46.2101177, E 24.324728

• april 2023

Camping Doua Lumi