Prima plek voor het parkeren van je camper midden in het centrum voor 7 lei per uur is 1,20 euro. Dus 1 dag is 24 x 7 lei. 29,80 euro. Wij hebben na het stadsbezoek onze weg vervolgd en op een parkeeryerein van de lidle overnacht

Rob-Uijtdehaage

Niet aan beginnen, grote puinhoop en veel lawaai. Alleen als dagparkeerplaats voor de kleinste buscampers aan te bevelen. De rest komt er gewoon niet op. Overnachten lijkt me geen succes worden ivm de herrie.

• Strada Sfântul Ioan

Timișoara, Roemenië