Prima locatie. Sanitair zoals je hier kunt verwachten ,het wordt schoon gehouden. restaurant op camping prima . Overnachting zonder electra 40 lei is ongeveer 8 euro

• augustus 2019

Bij aankomst de serveerster die weigert voor ons te zorgen, de juiste kampeerplaatsen, door de vuile toiletten van urine overal en de rest ook. kort in plaats van twee nachten een ....

• juli 2019

Kleinschalig onder de bomen, terrein is droog prima te doen. Zeker voor 1 nacht, wij betaalde net 35 lei incl.stroom. Waar hebben we het over. Douches keurig 2 toilet. Heb slechter gehad.

• augustus 2019

• juli 2019