Zeer verzorgde plek, schoon sanitairgebouw, lekkere warme douche, zeer rustige ligging.

ather

Zeer mooie plek bovenop Jagodina 5 minuten lopen naar het centrum. faciliteiten zijn heel schoon gehouden en het is erg rustig. dichtbij is er een leuk restaurant met eerlijke prijzen en uitzicht over de stad Jagodina. we betaalden 49 € voor 5 personen auto + caravan.

Zoric

idd steil, maar zonder problemen boven geraakt met onze 7,5m van 4,4t, en er stonden nog 2 gelijkaardige campers. Vriendelijk onthaald door de gastvrouw, zeer net sanitair met zalige douche. we betaalden 42€ voor onze camper met 4 personen en elektriciteit is misschien wat aan de duurdere kant…

Camping Ruza Vetrova