Rik-kladder

prima voor een nacht om Belgrado te bezoeken. super vriendelijk ontvangst (eigenaar heeft ons zelfs met de wagen in het centrum afgezet), WiFi, douche/toilet, winkel op 5 minuutjes. wel drukke weg en oneven terrein maar dat stoorde ons niet.

• januari 2023

Een zeer goede camperplaats. Het heeft alles wat je nodig hebt, 5 minuten lopen naar groot winkelcentrum en supermarkt. We gebruikten Car Go om de stad in te gaan, veel beter dan taxi's en ongeveer € 5 of € 6. Zelfs in de winter is Belgrado een interessante stad. Het Tesla-museum is een must see.

• januari 2023

Camping Center Belgrade