Sanitairgebouw niet heel schoon, rustige ligging, heel eenzaam, opdringerige hond die blaffend rond de plek rent, je betaalt nu 25 euro.

ather

de plekken zijn prima. het sanitair is aan vervanging toe en is vies. wij betaalden 20 euro het een eten was matig en de wijn niet tedrinken. het diner was 35 euro

bimobil-230

het diner bestaat uit zelfgemaakte soep, 300 gram vlees, een kant van frietjes, seizoenssalade en pruimenjam, het product van de gastheer. Het diner kost 15 euro per persoon, op uw verzoek pakken we in wat er niet gegeten is om mee te nemen, wat de heer gebruikte, we hebben witte, rode wijn, en een eersteklas wijn van wijnhuis Šijački en de prijs is 2,5 euro voor twee dcl heeft de wijn momenteel een actieprijs. de prijs van het kamp voor twee personen (parkeren, water, qibla, wifi, toilet, elektriciteit en fysieke beveiliging) is 20 eur. De camping ligt in de natuur van een boomgaard van 1100 kweepeerbomen, waarvan cognac wordt gemaakt, die je op de boerderij kunt kopen en drinken.

Salas Farma 47 - Salas Miris dunja