Camping was verlaten bij aankomst. Om 17:45 kwam de beheerder langs. Alle faciliteiten - behalve grijs water lozen - zijn aanwezig. Dorpje Kremna is op loop afstand, maar stelt niet veel voor. We hebben €24 moeten betalen ( 1 camper, 2 personen). Erg prijzig voor de tijd van het jaar.

Peter&AnitaK

Het was moeilijk om dit hemelse paradijs te verlaten. We waren in juli en we waren bijna alleen. De plaats is mooi, schoon en ook goed voor groepen.

ehoter

Fijne camping aan de rand van NP Tara. In het dorp enkel snackbar, wel restaurants in het NP. Wij betaalden €25 + €2 toeristenbelasting.

Camping Zip