• september 2021

er is geen plaats meer voor campers, bespaar je dus de moeite om daarvoor een heel stuk om te rijden

• augustus 2019

Zeer goed ontvangen aardige eigenaar. Zijn 2 nachten geweest genieten van de rust en de natuur. Eten was alleen dagmenu zeer goed Sloveense kost. Goede plaatsen fijn zwembad en sanitair goed en schoon.

• juli 2019

Heerlijk rustig plekje! Wij en onze kinderen houden hiervan. Zwembad, zitje, speeltuintje, goed sanitair en dat in een mooi landschap. Oké, we staan wat scheef.

• september 2021

• augustus 2019