Heerlijk gelunched. Wat eten betreft zeker een aanrader. Maarrrr... in de vroege avond kwamen de muggen in grote getale opzetten. 20 of meer waren tegelijk aan het stelen. We hadden geen Deet o.i.d. bij ons en konden niet anders doen dan hals over kop vluchten naar een andere CP

OpaChris

Leuk plekje, hebben hier 2 nachten gestaan en heerlijk gegeten. het is een gratis plaats en bij navraag ben je tot niets verplicht. Leuk voor kinderen, speelplaats en er lopen geiten en een schaap los. Goed te fietsen en erg stil.

• september 2021

• september 2021