Een schitterende locatie 🤩 En wat een gastvrijheid! Ja, het is nog niet helemaal af, maar als je daar over valt, blijf dan lekker thuis. Wij komen zeker terug.

campervakantie2020!

Zeer mooie plek, geweldig uitzicht, zeker 5 sterren waard. Super aardige operator heeft een kampvuur klaargezet dat we zonder extra kosten kunnen aansteken 👍😊 Top prijs/prestatie verhouding

Bernd1404

Het uitzicht is werkelijk adembenemend. 34€ voor twee personen 5€ elektriciteit afvoer plus water 10€ samen 49€ voor een nacht sorry ik had me iets anders voorgesteld volgens beoordelingen. De badkamer is een bouwplaats.

Camp Zaplana