Ad&Carla

Wat hebben ze het hier hoog in de bol. de hoofdprijs vragen voor 3x niks. het is massa is kassa in het bos!

Heezenaar

Geachte heer Vinck, bedankt voor je verblijf bij ons en voor je review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over ons. Als u ons uw factuur of reserveringsinformatie kunt sturen, kunnen we proberen te achterhalen wat er is gebeurd, zodat we het kunnen oplossen. Het spijt ons, maar we hebben wat meer informatie nodig. Bedankt: Team van Boscamping Mozirje

Forest Camping Mozirje