Sluiten ons volledig aan bij onze voorgangers. Heel vriendelijke mensen met een hoog serviceniveau. Top. Prachtige rustige plek.

Wanderer.

Zeer vriendelijke mensen. 30 euro per nacht. je kan er dineren en ontbijten. Toen we aankwamen rijden hadden we dat niet zo snel door. Prachtig terras in de avond. WC/Douche bij elkaar, maar als er niet veel camper staan geen probleem. Heerlijk zelf gemaakte producten.

Brinkieham

leuke lokatie kleinschalig ( 3 stroomplekken) wc en douche ineen maar wel zeer ruim en schoon. we betaalden ( cash) 30 per nacht begin juni.

Turist farm Štanfel