mooie rustige plek. wijnproeverij zeer aan te raden.

Wat een hartelijke mensen en mooie plek! je kunt gebruik maken van het toilet, er is geen douche. De wijnproeverij voor €25,- is een dikke aanrader. We kregen 9 wijnen te proeven en lokale hapjes. Enthousiaste uitleg. Wij zouden deze locatie zeker aanraden! De orange wine is een topper.

• april 2023

Ondanks de regen genoten van deze CP. met mooi zicht op dorp. Geven graag uitleg over de gekochte wijnen uit de streek.

janleen

mooie rustige plek. wijnproeverij zeer aan te raden.

• april 2023

Lepa Vida camperstop