Wij troffen op 9 oktober een bord aan dat de camping gesloten is.

Frarja

Mooie plek, maar rest toch een pak genuanceerder. Prijs voor juli/augustus 2023: 2 volwassenen & hond - elek - service vuil water/toilet -> 51 euro Sanitair: zeer basis. Veel geld voor deze locatie.

Sim&Kev_Gent

Wij stonden hier een week geleden. Volledig eens met voorgaande positieve reacties. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Heel mooie ligging aan de rivier in een schitterend berglandschap.

De_Lala's

Wij troffen op 9 oktober een bord aan dat de camping gesloten is.

• Trenta 60a

5232, Soča, Slovenië