waren hier op 28-8-2022, de toegangsweg was afgezet met schrikdraad en lint, ik vermoed dat er teveel camper kwamen, is zoals omschreven met split verharde rustig gelegen parkeerplaats bij skilift. ik ben naar andere lokatie gereden.

ML-T-620

prachtige plek heerlijk rustig en prachtig uitzicht over de bergen de trip zelf vraagt wel wat lef en bochten werk

marcel2076

3 sterren voor de plek.... Geen skistation gezien... Weg er naar toe, partners ogen dicht....maar dan sta mooi midden in de natuur! Lenny en Piet.

Station de ski Smucisce Javornik