• augustus 2020

Camperplaats op een parkeerplaats van een restaurant, geen voorzieningen. Langs een doorgaande weg, weinig last van gehad. Geen gebruik gemaakt van het restaurant. Plaats was voor ons een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de grotten (Skocjanske caves, 15 minuten rijden)

• juli 2020

we hebben heerlijk gegeten bij het restaurant (vriendelijk personeel en uitgebreide kaart) en 's nachts prima overnachting. alleen een prullenbak als faciliteit. de plek is aan de doorgaande weg maar niet erg veel last van gehad. prima voor doorreis.

• augustus 2020

• juli 2020