Ondanks dat de CP officieel 1 april open gaat, zijn wij op 30 mrt. zeer hartelijk ontvangen. Er zijn goede voorzieningen aanwezig. Met excuses van de CP houder dat de douche nog niet open was. Mooie omgeving en dicht bij de snelweg, ideale overnachtingsplaats voor de doorreis naar het zuiden.

eikonn

Wij hebben er twee nachten gestaan, alles is aanwezig, mooie plek. Ik kon ook niet vinden waar ik het chemish toilet kon legen. Als je met electrisch staat betaal je € 5.- per nacht extra.

Camperstop Haloze PZA