we zijn heel aardig ontvangen! prachtige wandeling gemaakt. pizza van de vrouw des huizes gegeten en de volgende dag ontbijt gebruikt. mooie wijnen meegenomen maar bovenal een fantastische olijfolie.. 1 fles.. ik had er meer moeten nemen.. die is op voordat we thuis zijn .. top!

Beni2021

Zeer mooie parkeerplaats met een super aardige exploitant. Het ontbijt werd zelfs voor weinig geld bij onze camper bezorgd. Tevens een ideale omgeving om de hond uit te laten. WiFi en elektriciteit zijn aanwezig. Afvalwater of toilet kunnen niet geleegd worden.

Idila pod Nanosom