Topplekje! Hier is het echt geniéten! Van het uitzicht, de rust, de vriendelijkheid. Mogelijkheid tot eten en drinken in het nabije restaurant. Behalve toilet (vh restaurant) en waterslangetje geen voorzieningen. €20/ncht. Wij bleven uiteindelijk vijf nachten.

stijnvh

Prachtig uitzicht. Toen wij hier waren erg rustig. goed eten in het restaurant. prijzen zijn idd inmiddels wel aangepast naar € 20. op basis van uitzicht en ligging zeker een 5

Adrie-en-Herman

hele mooi plek. prachtig uitzicht. weinig schaduw.

Adrie-en-Herman

hele mooi plek. prachtig uitzicht. weinig schaduw.

Püklavec