Fijne gastvrouw en camping. Ruime plekken, erg rustig, veel schaduw, goede WiFi, aan rivier en alle voorzieningen. Maar sanitair is niet schoon (overal zwarte schimmel). €54 voor 2 personen voor 2 nachten.

user219974899

leuk! zelf een plaatsje zoeken. wij hadden gelukt dat we een goeie plaats hadden omdat we net op de middag aankwamen. tegen de avond wel heel druk af en aan rijden maar vanaf 22u wel echt stil. alle faciliteiten aanwezig! heel vriendelijk! 30 euro per nacht voor 2 personen en baby

mariekennes

Hield echt van Tomlin en Camp Siber. Geweldige locatie vlak bij de rivier. Alle faciliteiten die u nodig heeft. Authentieke lokale bar en heel dicht bij de stad en al het wandelen/fietsen in de prachtige vallei.

Camp Siber