Goede plaats om te overnachten, vriendelijke eigenaar spreekt helaas geen Engels. Loopafstand van zwembad en diverse restaurants. Sanitair heel netjes en schoon. Algemeen goede prijs/kwaliteit.

• augustus 2021

Vandaag 18-08-21 voor de deur gestaan pension open maar camperplek gesloten.het gras is ook erg hoog.

reliyu

Absoluut niet waar! Waarom een leugen schrijven? De camping is dagelijks en zonder pauzes geopend - bezoek ons en ervaar het zelf. Het gras wordt elke 10 dagen gemaaid en vandaag, 19 augustus 2021, is de hoogte 5-7 cm - is dat veel? :) Ik voeg foto's toe. Ik vraag de administratie om valse informatie te verwijderen. Ik ben de eigenaar - ik woon op de camping en volg de bestelling. Bel indien nodig het opgegeven telefoonnummer.

• september 2019

• augustus 2021