Mooie Plek zoals ik de reviews kan lezen. Alleen prijs klopt niet 26 euro voor een plek met stroom voor 1 nacht.

• oktober 2022

eenvoudige camping op een prachtige plek. Vriendelijke ontvangst door vader en dochter. zeer mooie omgeving, waar je mooie wandelingen kunt maken. Sanitair is verouderd, maar werkt wel. Wij komen er graag nog eens

trekvogel1

Rustig gelegen camping aan een beekje. Het sanitair is op Slowaaks niveau, redelijk schoon, simpel, maar geen slot op toilet en douche. Dus iets voor de deur leggen. Veel Slowaakse families, winkeltje in het dorp. Volop wandelmogelijkheden

• oktober 2022

Autocamp-Sulov Penzion Stefanik