parkeerplaats achter school nabij spoor geen schaduw we later naar bardejovske kupele gereden 2km ten NW van de stad grote P met deels schaduw ontspanningsppark met veel wandelpaden 5 euro per 24 uur Hoogte camper max 290 cm lekker rustig snachts

• juli 2020

De foto’s zeggen genoeg, denk ik. We staan hier “ noodgedwongen” omdat we Bardejov ( op doorreis vanuit Polen naar Tsjechië ) willen bezoeken. Dit is de enige “ camperplaats” in een straal van 50 kilometer rondom de stad. De kampeer infrastructuur in Slowakije is so wie so minimaal

• juli 2020

Parking bij scholen