Camping Zelená Voda

Okres Nové Mesto nad Váhom, Trenčín, Slowakije

Camping Zelená Voda

mooie camping, direct aan meer - slechts 4 stroompunten op de hele camping - restaurant naast camping - centrum 3km

• 515

915 01, Slowakije
  • € 15,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

3van 5
  • juli 2020

Camping was gesloten. Man bij receptie zei alleen maar no no. Een meneer van het winkeltje bij de camping wenkte ons. Gaf aan dat camping gesloten was. Nam ons mee naar het winkeltje en een aardige mevrouw gaf ons het adres van Pullman camping 20 km verderop.😀

• februari 2020

Camping is gelegen bij een prachtig meer. Tevens is de camping op loopafstand van de stad Nove Mesto. Er zijn in het weekend regelmatig muziekfestivals en het kan daardoor tot laat in de nacht lawaaiig zijn. http://www.slowakije-veenstra.nl/campingzelenavoda.htm

• augustus 2019

Grote camping. Hartelijk ontvangst bij de ingang. Helaas geen internet (tijdelijk stuk). Toiletgebouw in slecht staat. Wel schoon. Restaurant goed en gezellig. Kleine supermarkt bij de ingang voor broodjes etc.

leenkruithof

Deze locatie heeft 2 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

3van 5
  • juli 2020

• februari 2020

• augustus 2019

leenkruithof

Deze locatie heeft 2 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• € 15,00 • 1 jun. t/m 30 sep.