Tsjeard

je kunt er staan..daar is alles mee gezegd. een veldje ter grootte van een half voetbalveld langs de rand staan huisjes en in hetmidden mag je je camper neerzetten.naast rangeerterrein e dat voor 23 ex alles. 1 ster is eigenlijk nog te veel. wij zijn niet gebleven

• september 2020

Ideale locatie om het centrum met de oude stad en het kasteel te bezoeken. Is eigenlijk maar tot half september open, we hebben kunnen profiteren van een verlenging en dus waren er maar 3 paar gasten aanwezig. Sanitair eenvoudig maar oké.

• september 2020

Autocamping Trencin