Prachtig onderhouden kleinschalige camping vlakbij het thermaal. Wij stonden er geheel alleen. We werden zeer vriendelijk geholpen en komen zeker terug.

Korine

helaas niet kunnen beoordelen omdat om 14.00uur alles gesloten was .. we zouden ons moeten melden in de bar maar die was tot 17.00 uur gesloten …. leek wel n keurige camping

Hele mooie kleine camping. Sanitair goed verzorgd. Naast thermaalbad wat supergroot is. Klein restaurant naast de camping waar je prima kunt eten.

Caravan Camp DS