Rustige aan wandelpromenade naar Blanes gelegen camping voor campers en caravans. Voorzieningen prima in orde. Tussen bomen gelegen. Genoeg bakkers, slagers enz. binnen een straal van 1 km aanwezig. Er was plek genoeg in maart 2024.

AdLeny

Camping direct aan boulevard. Sanitair is netjes en schoon. Door de vele bomen is het soms moeilijk manoeuvreren. Broodjes van de camping vonden wij wat minder. Maar zou hier zeker nog eens terugkomen.

prima verblijf! alles steeds netjes schoon. mooie wandeling naar het stadje

prima verblijf! alles steeds netjes schoon. mooie wandeling naar het stadje