veel verkeer geluiden, we reden het terrein op en direct een zogenaamde parkeerwachter. 5 euro voor 1 nacht zei hij. ik gun iedereen wat, maar ik zei, nee nee 2 euro. nou dat was meteen goed.

Teveelcampers

Het is beter om naar de mix parking te gaan, daar staan veel meer campers. Bij onze aankomst gisteren, 1 klein plaatsje beschikbaar. plein stond vol met bussen. overigens geen parkwachten gezien. vannacht stonden er 2 campers.

• februari 2023

Prima plek om de stad te bezoeken. Wel wat geluidsoverlast van het verkeer. Ik geef de " parkeerwachters" wel iets. Ze houden een oogje op je camper en dat is zeker iets waard.

• februari 2023

• Calle de la Guitarra