• april 2021

Afgebakende ruimtes dit jaar dat de afstand met de buren aan de zijkanten niet wordt gerespecteerd, dit jaar met de covid is het iets heel belangrijks. Zodra je uit je caravan of busje stapt, zit je bijna aan de tafel van je buren

• januari 2019

sluit me aan bij de vorige schrijver, het is een vervallen boel, doe geen moeite om dit op te zoeken

• november 2018

De plaats is absoluut slecht, één ster te veel !! Wie wil daar staan? Bovendien leek het ons dat de plaats niet open is. Op de straat stond een bord met Se aluga

• april 2021

• januari 2019